

Sayın Velilerim sizlere toplantısda vermiş olsduğum gözlem sdosyasını ve Ebeveyn katılım formunu bana çarşambaya kadar göndermeniz önemle rica olunur.
Toplantıya katılamayan velilerimizin kilerini çocuklarımızn çantalarınla bugün gönderdim.Bilgilerinize sunulur.
Hocam,akşam elektrikler kesikti dolduramadım, bu akşam doldurup yarın göndereceğim inşallah...
YanıtlaSil