4 Ekim 2010 Pazartesi

VE İŞTE ERKEKLER HAVUZDA.
















1 yorum:

  1. çookkkkkk tatlı görünüyorlar.Ne zaman yüzerken görebileceğiz bu küçükhanımları hocam?!Oğullarınızın pozlarına da diyecek yok maaşallah...

    YanıtlaSil