4 Ekim 2010 Pazartesi

EVİMİZ AİLEMİZ ADLI GRUP OYUNUNU OYNADIK










İŞTE EŞORTMAN GİYEN GRUBUMUZ.





Sihirli parmağımızı kullanarak bir sayısını yaptık.

1 yorum:

  1. Cuma gününü yani etek gününü sabırsızlıkla bekliyoruz hocam :)

    YanıtlaSil