4 Ekim 2010 Pazartesi

BUGÜN PAYLAŞIM GÜNÜ ESED TEYDİ ARKASDAŞLARINA KEK VERDİ.TEŞEKKÜR EDİYORUZ.KESENİZE BEREKET



Soğan yemek çok sağlıklı.Ben genelde Evdede okulda soğan tüketiyorum.Çocuklarımsda bugün istediler.Onlarda soğan yediler.
Kim demişki Havle çorba içmiyor.Benim kızım bütün yemeklerini bitiriyor.






Oyunda birinci Erva geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder