SEFA DÜN AKŞAMDAN BERİ ÇOK HEYECANLIYDI.EVDE PROVA DA YAPTIK.AMA BUGUN OYUNU CANLANDIRAN ARKADAŞLARINI KENDİSİ SEÇEMEDİĞİ İÇİN BİRAZ ÜZÜLMÜŞ.TESELLİ ETMEYE ÇALIŞTIK. HEPSİ ÇOK ŞİRİN OLMUŞ. TEŞEKKÜR EDRİZ.
SEFA DÜN AKŞAMDAN BERİ ÇOK HEYECANLIYDI.EVDE PROVA DA YAPTIK.AMA BUGUN OYUNU CANLANDIRAN ARKADAŞLARINI KENDİSİ SEÇEMEDİĞİ İÇİN BİRAZ ÜZÜLMÜŞ.TESELLİ ETMEYE ÇALIŞTIK. HEPSİ ÇOK ŞİRİN OLMUŞ. TEŞEKKÜR EDRİZ.
YanıtlaSil