19 Ekim 2010 Salı

OYUN SAATİMİZDEN KARELER

3 yorum:

  1. Gülten Hocam,maşallah size bugünkü resimleri bile atmışsınız.hızınıza yetişmek mümkün değil doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. Reyhan hanım artık leptopum var aralarada çektiğim resimleri atıyorum.Sizin için benim için eve iş götürmüyorum.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullanın inşallah,çalışan anneler olarak her anın kıymetini bilmek,boşa geçirmemek gerekir, gerçi herkes için böyle olması gerekir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil