Gülten Hocam,maşallah size bugünkü resimleri bile atmışsınız.hızınıza yetişmek mümkün değil doğrusu :)
Reyhan hanım artık leptopum var aralarada çektiğim resimleri atıyorum.Sizin için benim için eve iş götürmüyorum.
hayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullanın inşallah,çalışan anneler olarak her anın kıymetini bilmek,boşa geçirmemek gerekir, gerçi herkes için böyle olması gerekir diye düşünüyorum...
Gülten Hocam,maşallah size bugünkü resimleri bile atmışsınız.hızınıza yetişmek mümkün değil doğrusu :)
YanıtlaSilReyhan hanım artık leptopum var aralarada çektiğim resimleri atıyorum.Sizin için benim için eve iş götürmüyorum.
YanıtlaSilhayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullanın inşallah,çalışan anneler olarak her anın kıymetini bilmek,boşa geçirmemek gerekir, gerçi herkes için böyle olması gerekir diye düşünüyorum...
YanıtlaSil