19 Ekim 2010 Salı

OKULUMUZUN SEKRETERİ ZEYNEP HANIMIN OĞLU OLDU.ADINI ALİ BERK KOYDULAR ANNALI BABALI BÜYÜR İNŞALLAH

2 yorum:

  1. Allah analı babalı büyütsün inşallah,Zeynep hanım Allah bağışlasın,hayırlı bir evlat olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle büyütün Zeynep Hanım.Hayırlı evlat olur inşeallah.Bu arada Melike hasta olduğu için gelemedi öğretmeni.Ama aklı hep sizde...

    YanıtlaSil