5 Ekim 2010 Salı

EVİMİZ AİLEMİZ LE İLGİLİ HAYAL GÜCÜMÜZÜ KULLANARAK RESİM YAPTIK

ÖNCE KAĞIDI KESTİK SONRA KATLADIK.YAPIŞTIRARAK EVİMİZİN ÇATISINI OLUŞTURDUK.

Benim çocuklarım benim gibi soğancı.Ben yerken çağrı geldi soğan istedi.

İŞTE GRUP ÇALIŞMASI ÇİFLİK YAPMIŞLAR.







Melike harika bir resim yapmış.Arkadaşları kadar çiçek çizmiş çiçeklere arkadaşların isimlerini yazmış.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder