6 Ekim 2010 Çarşamba
EVİMİZ AİLEMİZ KONUSUYLA İLGİLİ AİLE AĞACIMIZI YAPTIK.
Ağacımızla elmaları kestik.Ağacımıza zımbaladık.
Ağacımızı önce boyadık.Elmaların içine ailemizde yaşayan bireylerin resmini yaptık.
Sefa bugün günlerden Çarşamba dedi.Havucu çarşambaya koydu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder