6 Ekim 2010 Çarşamba

EVİMİZ AİLEMİZ KONUSUYLA İLGİLİ AİLE AĞACIMIZI YAPTIK.



Ağacımızla elmaları kestik.Ağacımıza zımbaladık.

Ağacımızı önce boyadık.Elmaların içine ailemizde yaşayan bireylerin resmini yaptık.




Sefa bugün günlerden Çarşamba dedi.Havucu çarşambaya koydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder