7 Ekim 2010 Perşembe

Çocuklarımın kapıya resimlerini koydum.Cici annemizin kolundan çekip göstermeye getirdiler.Ömriye cici annemizde çok mutlu oldu.



Minik legoları kullanarak Çağrı robot yapmış.

Melike bizim kostüm sandığımıza tavşan kostümü getirmiş.Teşekkür ederiz.Kendisi gibi sevimli bir tavşan.


Nisanur bize köy peyniri getirmiş.Yarın kahvaltıda yiğeceğiz inşallah.




Diğer altı yaş sınıfından Mustafa Bülbül tüm okula simit getirmiş.Ailesinin Kesesine bereket.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder