20 Ekim 2010 Çarşamba

BUGÜN SINIFIMIZDA AİLE KATILIM ÇALIŞMASI YAPTIK.HAVVA HANIM İLE BİRLİKTE SONBAHAR MEVSİMİNİN KÖŞELERİNİ OLUŞTURDUK.YARDIMLARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM

 Havva hanım bizlere sonbahar mevsimi meyve ve sebzelerini getirdi.Bizlerde köşeler oluşturduk.Köşe olarak kurumuş ağaç ,yerde yapraklar, yağan yağmurlar ,uçan göç eden kuşlar,sebze ve meyveler, sonbahar kıyafetlerimizi ,gelen sınıflara sonbahar mevsimindeki değişiklikleri anlattık.Tüm altın çocuk okuluna katıldıkları için çocuklarımı dinledikleri için teşekkür ediyorum.

1 yorum: