Aybegüm çok tatlı olmuşsun.İzleyebilmeyi çok isterdim.Ama eminim harika olmuştur.Bu arada Reyhan Hanım Melike Şimal için Aybegüm çok kıymetli. Birgün dışarda biryerlere götürebiliriz kızlarımızı.
Bende çok isterdim izleyebilmeyi.Betül Hanım,Aybegümde Melikeyi çok seviyor,haberleşelim dışarda bişeyler yapalım mutlaka.Bu arada sizi nerden tanıdığımı sonunda bulduk:) Ebruyla karşılaşmışsınız okulda,görüşelim inşallah,kendinize iyi bakın...
Aybegüm çok tatlı olmuşsun.İzleyebilmeyi çok isterdim.Ama eminim harika olmuştur.Bu arada Reyhan Hanım Melike Şimal için Aybegüm çok kıymetli. Birgün dışarda biryerlere götürebiliriz kızlarımızı.
YanıtlaSilBende çok isterdim izleyebilmeyi.Betül Hanım,Aybegümde Melikeyi çok seviyor,haberleşelim dışarda bişeyler yapalım mutlaka.Bu arada sizi nerden tanıdığımı sonunda bulduk:) Ebruyla karşılaşmışsınız okulda,görüşelim inşallah,kendinize iyi bakın...
YanıtlaSil