29 Nisan 2011 Cuma
OYUNCAK GÜNÜMÜZDE BOL BOL OYNADIK.
EL YAZISI DERGİSİNİ BİTİRMEYENLER DERGİSİNE DEVAM ETTİ
ÖĞLE YEMEĞİNDEN KARELER
ANNLER GÜNÜ İÇİN HAZIRLIKLARIMIZ BAŞLADI.PAZARTESİ DEVAM EDECEĞİZ
HAZIRLIK YAPARKEN SEVİM HANIMDA GELDİ.ÇALIŞMALARIMIZI ÇOK BEĞENDİ .VE BİZE ŞEKER VERDİ.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder