29 Nisan 2011 Cuma

OYUNCAK GÜNÜMÜZDE BOL BOL OYNADIK.





 EL YAZISI DERGİSİNİ BİTİRMEYENLER DERGİSİNE DEVAM ETTİ
 ÖĞLE YEMEĞİNDEN KARELER





 ANNLER GÜNÜ İÇİN HAZIRLIKLARIMIZ BAŞLADI.PAZARTESİ DEVAM EDECEĞİZ




 HAZIRLIK YAPARKEN SEVİM HANIMDA GELDİ.ÇALIŞMALARIMIZI ÇOK BEĞENDİ .VE BİZE ŞEKER VERDİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder