BU KONUDADA BAŞARILIYDIK
CANAN ABLAMIZ MASAMIZA GELİP BİZİMLE YEMEĞİNİ YEDİ.GEÇERKEN ASLI ÖĞRETMENİMİZDE YANINA OTURARAK YER NUMARASI YAPTI.ÇÜNKÜ YEMEĞİNİ YEMİŞTİ.GELDİKLERİ İÇİN ÇOK MUTLU OLDUK.TEKRAR BEKLERİZ.
ŞEKER BAYASI YAPTIK ÖNCE RESMİMİZİ BOYADIK.ÜZERİNE ŞEKER DÖKTÜK VE RESMİMİZİ TAMAMLADIK
İŞTE ŞEKERLİ BOYAMIZ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder