2 Mart 2011 Çarşamba
NİSANURDÖNDÜ . HASTAYDI İYİLEŞTİ ARAMIZA ÖDEVİNİ YAPMIŞ GETİRMİŞ.
OKULUMUZUN REKLAM I İÇİN ÇEKİM YAPMAYA GELDİLER.
BAZI GRUBUMUZ RESİM YAPTI
BAZI GRUBUMUZ LEGOLARLA OYNADI
BAZI GRUBUMUZ YAP BOZ YAPTI
BURDAKİ RESİM ÇIKMAMIŞ
HAYVANLARLA OYNADI
SONRA KURABİYE YAPTIK
İŞTE KURABİYELERİMİZ.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder